REGULAMIN Gminnych Rozgrywek Amatorów – Na Orliku o Puchar Wójta Gminy Oświęcim Alberta Bartosza sezon 2016/2017

REGULAMIN Gminnych Rozgrywek Amatorów – Na Orliku  o Puchar Wójta Gminy Oświęcim Alberta Bartosza sezon 2016/2017

I

ORGANIZATOR

Gmina Oświęcim,

Ośrodek Kultury, Sportu i Rekreacji Gminy Oświęcim,

Animatorzy – reprezentujący Organizatora.

II

CEL

Celem Gminnych Rozgrywek Amatorów – Na Orliku (zwanej dalej GRAM – Na Orliku) jest popularyzacja, rozwijanie i propagowanie piłki nożnej, sportowych zachowań oraz wychowania w duchu zdrowej rywalizacji.

III

MIEJSCE I TERMINY SPOTKAŃ

Mecze piłki nożnej w ramach GRAM – Na Orliku w sezonie 2016/2017 rozgrywane będą
na boisku Orlik w Brzezince, ul. Sportowa 9, według terminarza opracowanego przez Organizatora.

Rozgrywki systemem „każdy z każdym” rozpoczną się 22.09.2016 roku i trwać będą
do 22.06.2017 roku.

Przerwa w rozgrywkach zaplanowana jest od 17.11.2016 roku do 1.03.2017 roku.

Szczegółowy terminarz, wyniki i tabele, regulamin, przepisy, dokumenty dostępne będą
na stronie internetowej: www.gramnaorliku.futbolowo.pl

IV

OBOWIĄZKI ORGANIZATORA

a) prowadzenie ewidencji zawodników oraz statystyk rozgrywek,

b) opracowanie terminarza rozgrywek dla wszystkich drużyn,

c) przygotowanie boiska Orlik w Brzezince, ul. Sportowa 9,

d) zapewnienie obsady sędziowskiej i piłki – rozmiar 5 – do rozgrywania meczu,

e) weryfikacja wyników spotkań,

f) rozpatrywanie protestów zgłoszonych przez poszczególne zespoły,

g) posiadanie apteczki pierwszej pomocy oraz wezwanie w razie potrzeby karetki pogotowia,

h) bezwzględne eliminowanie zachowań agresywnych, wulgarnych, noszących znamiona rasistowskie oraz zachowań odbiegających od ogólnie przyjętych norm społecznych.

V

SYSTEM ROZGRYWEK

Za zwycięstwo drużyna otrzymuje 3 punkty, a za remis 1 punkt.

O kolejności w tabeli decydują:

1. większa ilość punktów

2. lepszy bilans w bezpośrednich spotkaniach

3. lepsza różnica bramek

4. większa ilość strzelonych, a następnie mniejsza ilość straconych goli

5. wyższe miejsce w klasyfikacji Fair Play (najmniejsza ilość żółtych i czerwonych kartek).

Po rozegraniu rundy jesiennej może nastąpić podział na grupę „mistrzowską” i „spadkową” lub (w zależności od ilości zgłoszonych drużyn) na I i II ligę, w których drużyny rywalizować będą w rundzie wiosennej.

Ramowy plan rozgrywek zostanie przedstawiony przez Organizatora na zebraniu przedstawicieli drużyn w dniu 12.09.2016 roku o godzinie 19.00, na boisku Orlik w Brzezince, ul. Sportowa 9. Szczegółowy terminarz dostępny będzie na stronie internetowej: www.gramnaorliku.futbolowo.pl

Drużyna mistrza GRAM – Na Orliku sezonu 2016/2017 zdobędzie Puchar Wójta Gminy Oświęcim Alberta Bartosza.

Wyróżnieni zostaną: Król strzelców GRAM – Na Orliku sezonu 2016/2017 oraz Najlepszy bramkarz GRAM – Na Orliku sezonu 2016/2017.

Puchary i nagrody zostaną wręczone na spotkaniu podsumowującym sezon 2016/2017 GRAM – Na Orliku, zorganizowanym przez Organizatora po ostatniej kolejce rozgrywek.

VI

ZGŁOSZENIE

Uczestnikami mogą być wszyscy sympatycy piłki nożnej zorganizowani w drużyny, które
w określonym terminie dostarczą Organizatorowi - Animatorowi wymagane dokumenty oraz dokonają wpłaty wpisowego w wysokości 200 zł. na konto: Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji Gminy Oświęcim: Bank PEKAO S.A. o/ Oświęcim ul. Władysława Jagiełły 12, 32-600 Oświęcim, Nr 65 1240 4155 1111 0010 4344 1807, na poczet organizacji i prowadzenia Gminnych Rozgrywek Amatorów – Na Orliku oraz zakupu nagród. W tytule przelewu należy wpisać: „Wpisowe GRAM – Na Orliku 2016/2017”.

Zawodnicy niepełnoletni muszą posiadać zgodę rodzica/przedstawiciela ustawowego.

Zgłoszenia można dokonać dostarczając Organizatorowi do dnia 10.09.2016 roku wypełniony formularz przygotowany przez Organizatora i zamieszczony na stronie internetowej: www.gramnaorliku.futbolowo.pl

Organizator pobiera wpisowe za udział w GRAM – Na Orliku w sezonie 2016/2017 oraz inne wpłaty jedynie na cele organizacyjne i zakup nagród.

Jeżeli po wpłacie wpisowego drużyna zrezygnuje z udziału w GRAM – Na Orliku
z przyczyn niezależnych od Organizatora, kwota nie zostanie zwrócona

Zespół będzie dopuszczony do rozgrywek po dostarczeniu kompletu dokumentów
i uregulowaniu należności finansowych związanych z udziałem w rozgrywkach.

Każdy zawodnik przystępujący do rozgrywek oświadcza tym samym, że jest zdolny do gry
w piłkę nożną oraz nie ma żadnych przeciwwskazań zdrowotnych, które wykluczałyby go
z udziału w rozgrywkach.

VII

DRUŻYNA

Drużyna może zgłosić do GRAM – Na Orliku maksymalnie 20 zawodników.

Jeżeli na liście zgłoszeń wpisanych jest mniej niż 20 zawodników, można uzupełniając skład zgłosić kolejnych – do 20 osób, przez cały okres trwania sezonu 2016/2017 GRAM – Na Orliku.

Jeżeli na liście zgłoszeń jest 20 zawodników można wymienić zawodnika gdy:

a) Dozna kontuzji i oświadczy pisemnie, iż nie będzie występował w rozgrywkach do końca rozgrywek,

b) Wpisany zawodnik nie rozegrał żadnego spotkania,

c) Podczas trwania zimowej przerwy w rozgrywkach.

Drużyna może mieć w składzie maksymalnie dwóch zawodników aktualnie zgłoszonych do rozgrywek prowadzonych przez PZPN.

Każda drużyna musi posiadać kapitana, odpowiedzialnego za reprezentowanie drużyny.

Drużyny zobowiązane są do utrzymania porządku w szatniach oraz na terenie obiektu

sportowego w trakcie przygotowania, rozegrania meczu, aż do momentu opuszczenia obiektu. Kosztami ewentualnych napraw za udowodnione szkody i zniszczenia wyrządzone swoim działaniem lub nieprawidłowym korzystaniem z urządzeń w szatni i na boisku obciążony zostanie kapitan drużyny na podstawie kosztorysu lub faktur za zniszczone mienie.

Każda drużyna po wejściu do szatni w przypadku zauważenia nieprawidłowości ma obowiązek zgłoszenia tego faktu Organizatorowi.

Drużyna na boisku występuje w składzie: pięciu zawodników w polu oraz bramkarz.

Do protokołu meczowego można wpisać maksymalnie 12 zawodników.

Każdy zawodnik ma obowiązek posiadania przy sobie dokumentu ze zdjęciem

potwierdzającego jego tożsamość. W spornych sytuacjach dokument winien zostać okazany Sędziemu lub Organizatorowi przed rozpoczęciem gry.

Jeżeli zawodnik odmówi okazania lub nie posiada wymaganego dokumentu, nie zostanie dopuszczony do gry.

Kapitan zespołu ma obowiązek zgłosić się do Organizatora rozgrywek, celem wypisania protokołu meczowego, co najmniej 15 minut przed spotkaniem. Do 30 minut po zakończeniu meczu ta sama osoba musi podpisać protokół wypełniony przez sędziego, sprawdzając

zgodność wyniku oraz prawidłowość nazwisk strzelców bramek i zawodników ukaranych indywidualnie w swojej drużynie. Reklamacje dotyczące wyniku oraz strzelców
i zawodników ukaranych, zgłaszane w późniejszym terminie, nie będą uwzględniane. Brak podpisu kapitana na protokole może skutkować walkowerem.

Zawodnicy poszczególnych zespołów biorących udział w rozgrywkach muszą występować
w jednolitych strojach z niepowtarzającymi się numerami na koszulkach, przy czym bramkarz powinien odróżniać się ubiorem od pozostałych zawodników, a kapitan posiadać wyraźnie widoczną opaskę na rękawie koszulki. Jeżeli zawodnik nie ma odpowiedniego stroju zgodę
na jego grę musi wyrazić przeciwnik,

Drużyna ma obowiązek zakupienia i posiadania jednej piłki według wskazania Organizatora.

VIII

SĘDZIA

a) Sędziego meczów GRAM – na Orliku wskazuje Organizator;

b) Jeżeli kapitanowie drużyn zgodnie wybiorą Sędziego Przygodnego może on poprowadzić mecz, a Sędzia wskazany przez Organizatora czuwał będzie wówczas nad przebiegiem zawodów i prawidłowym wypełnieniem protokołu;

c) Sędzia przekazuje wszelkie spostrzeżenia i uwagi na temat wydarzeń mających miejsce

podczas meczów do Organizatora, który na ich podstawie podejmuje rozstrzygające

decyzje;

IX

ODPOWIEDZIALNOŚĆ

a) Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione lub zgubione na

obiekcie „Orlik” przez uczestników GRAM – Na Orliku;

b) Uczestnicy przystępując do udziału w GRAM – Na Orliku potwierdzają tym samym, że uczestniczą w rozgrywkach na własną odpowiedzialność, nie mają żadnych przeciwwskazań do uprawiania rekreacji, w tym zdrowotnych do gry w piłkę nożną i nie będą wnosić do Organizatora roszczeń z tytułu uszczerbku na zdrowiu lub strat materialnych powstałych w wyniku udziału w GRAM – Na Orliku;

c) Organizator zaleca uczestnikom GRAM – Na Orliku ubezpieczenie się we własnym zakresie od następstw nieszczęśliwych wypadów;

d) Organizator zapewnia wyłącznie doraźną pomoc przy urazach powstałych w czasie gry

(opatrzenie otarć, dezynfekcja ran, zabezpieczenie ran – plaster, bandaż);

e) Organizator nie ponosi odpowiedzialności prawnej za udział w rozgrywkach osób chorych i wynikające z tego powodu wypadki, kontuzje oraz skutki wypadków w czasie gry;

f) Drużyna odpowiedzialna jest za klucz od szatni, w której się przebiera. Po opuszczeniu szatni przez ostatnią osobę klucz musi zostać dostarczony do Organizatora. Jeśli klucz zostanie zgubiony lub zniszczony za jego ewentualne dorobione lub wymianę zamka koszty ponosi kapitan drużyny.

X

PROTESTY

a) Tylko kapitanowie drużyn mają prawo do wnoszenia protestu dotyczącego przebiegu meczu;

b) Protesty przyjmowane będą jedynie w formie pisemnej, najpóźniej 30 minut
po zakończeniu danego meczu;

c) Protesty rozpatruje Organizator wraz z sędzią prowadzącym dane zawody w terminie
7 dni od dnia jego złożenia;

d) W sytuacjach nieuwzględnionych w regulaminie Organizator zastrzega sobie prawo do własnej interpretacji i oceny zaistniałego zdarzenia oraz podjęcia ostatecznej decyzji.

Dyrektor Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji Gminy Oświęcim Animatorzy

PRZEPISY

Gminnych Rozgrywek Amatorów – Na Orliku

o Puchar Wójta Gminy Oświęcim Alberta Bartosza

sezon 2016/2017

I

BOISKO

a) Orlik (sztuczna trawa) o wymiarach: 30m x 62m;

b) Bramki o wymiarach 2 metry x 5 metrów;

c) Pole karne w którym bramkarz może łapać piłkę wynosi: 9 metrów x 17 metrów;

d) Punkt karny wyznaczony jest w odległości 9 metrów od środka linii bramkowej, w równej

odległości od obu słupków bramkowych;

e) W miejscu przecięcia linii środkowej z linią boczną znajduje się strefa zmian;

f) Na obiekcie znajdują się ubikacje, szatnie i natryski;

g) W godzinach wieczornych mecze będą rozgrywane przy sztucznym oświetleniu.

II

CZAS GRY

a) 2 x 20 minut;

b) Po zakończeniu I połowy i zmianie stron, drużyny niezwłocznie przystępują do gry;

c) O zatrzymaniu czasu w trakcie gry decyduje tylko i wyłącznie Sędzia.

III

ZMIANY

a) Liczba zmian jest nieograniczona, dozwolone są zmiany powrotne;

b) Zawodnicy rezerwowi znajdują się za linią boczną na tej połowie boiska, na której jest ich bramka;

c) Przy zmianie zawodnik najpierw opuszcza plac gry, dopiero wtedy na boisko może wejść jego zmiennik;

d) Wchodzący zawodnik, dokonujący nieprawidłowej zmiany, zostanie ukarany żółtą kartką.

IV

KARY INDYWIDYALNE

a) Gracz ukarany żółtą kartką niezwłocznie opuszcza plac gry na 2 minuty, kara zostaje anulowana w przypadku straty bramki;

b) Ukaranie w jednym meczu tego samego zawodnika drugą żółtą kartką, karane jest

automatycznie czerwoną kartką – wykluczeniem z gry. Ukarany w ten sposób zawodnik niezwłocznie opuszcza plac gry, a drużyna karana jest 4-minutową karą czasową, która zostaje anulowana w przypadku straty bramki. Po zakończeniu kary czasowej, na boisko może wejść inny zawodnik, zastępujący zawodnika ukaranego czerwona kartką;

c) Jeżeli podczas jednej akcji dwóch lub trzech zawodników jednej drużyny zostanie ukaranych żółtą kartką przy ewentualnej stracie bramki, na boisko najpierw wraca zawodnik, który został ukarany jako pierwszy, a pozostałych zawodników nadal obowiązywać będzie kara, aż do upłynięcia 2 minut lub straty kolejnych bramek, po których wrócą na boisko w kolejności ukarania;

d) Zawodnik, który został ukarany bezpośrednio czerwoną kartką niezwłocznie opuszcza plac gry, a drużyna przez 5 minut gra w osłabieniu. Po upływie 5 minut skład może uzupełnić inny zawodnik. Zawodnik ukarany czerwoną kartką jest jednocześnie objęty bezwzględnym zakazem gry w co najmniej 1 kolejnym meczu;

e) Decyzję o wymiarze kary dla zawodnika ukaranego czerwoną kartką, podejmuje Organizator, po zapoznaniu się z opisem wydarzenia przez Sędziego w protokole;

f) Zawodnik ukarany karą odsunięcia od gry odbywa ją zgodnie z terminem i kalendarzem rozgrywania kolejnych meczów;

g) W sytuacji, gdy żółtą kartką ukarany zostanie bramkarz, karę czasową może za niego odbyć inny zawodnik z pola. Gdy bramkarz zostanie ukarany drugą żółtą i w konsekwencji czerwoną lub bezpośrednio czerwoną kartką, niezwłocznie opuszcza plac gry, natomiast w bramce zastępuje go bramkarz rezerwowy lub zawodnik z pola, po założeniu koszulki bramkarskiej, a zespół kontynuuje grę w osłabieniu analogicznie do czasowych kar nałożonych na zawodnika:

- 4 minuty lub do straty gola po drugiej żółtej,

- 5 minut po ukaraniu bezpośrednio czerwona kartką;

h) Żółtą lub czerwoną kartką za niesportowe zachowanie lub obraźliwe komentarze
w stosunku do zawodników drużyny przeciwnej lub Sędziego, może zostać ukarany zawodnik wpisany do protokołu meczowego, a nieznajdujący się na boisku. Po ukaraniu zawodnika poza boiskiem drużyna automatycznie zostaje ukarana adekwatną karą czasową;

i) Za każdą żółtą kartkę zawodnika drużyna – do rozpoczęciem następnego meczu – musi wpłacić organizatorowi opłatę 10 zł, a za każdą czerwoną 20 zł. Do momentu wpłaty drużyna nie może kontynuować rozgrywek;

j) Organizator prowadzić będzie statystyki żółtych i czerwonych kartek – Klasyfikacja Fair Play.

V

GRA NIEDOZWOLONA I NIESPORTOWE ZACHOWANIE

a) Obowiązuje bezwzględny zakaz wślizgów dla zawodników w kontakcie z rywalem;

b) Każdy wślizg zawodnika w kontakcie z rywalem traktowany jest jako faul i dyktowany jest za niego rzut wolny, a gdy ma on miejsce w obrębie pola karnego rzut karny;

c) Wybitnie niesportowe zachowanie (obraza Sędziego, Organizatorów lub Przeciwników)

będzie surowo karana, aż do wykluczenia zawodnika z rozgrywek.

d) Czerwoną kartkę zawodnik może otrzymać za rażący faul taki jak: wślizg od tyłu w nogi zawodnika, wślizg wyprostowanymi nogami w nogi przeciwnika, zagranie ręką uniemożliwiające zdobycie bramki przez drużynę lub pozbawienie realnej szansy jej zdobycia, złapanie za koszulkę powodujące pozbawienie przeciwnika realnej szansy zdobycia gola (np. złapanie za koszulkę zawodnika będącego w sytuacji sam na sam z bramkarzem), użycie obraźliwego, wulgarnego słownictwa w stosunku do przeciwnika, Sędziego, osób towarzyszących i innych osób znajdujących się na obiekcie.

VI

RZUTY WOLNE

a) W zależności od przewinienia rzuty wolne – według decyzji Sędziego – mogą być pośrednie lub bezpośrednie;

b) Rzuty wolne mogą być wykonywane bez gwizdka Sędziego. Na życzenie gracza wykonującego ten stały fragment gry, bądź po decyzji Sędziego, Sędzia odsuwa mur na odległość 5 metrów. Rzut wolny jest wtedy wykonywany, wyłącznie po gwizdku Sędziego.

VII

PIŁKA POZA BOISKIEM

a) Jeżeli piłka po uderzeniu przez zawodnika opuści teren obiektu, zobowiązany jest on (lub inny wskazany gracz jego drużyny) dostarczyć ją niezwłocznie Sędziemu;

b) Wymiana piłki podczas zawodów może nastąpić wyłącznie za zgodą Sędziego;

c) Zespół, którego zawodnik wybił piłkę i nie dostarczył jej Sędziemu, po zakończonym meczu obciążony zostaje kosztami zakupu nowej piłki. Do momentu dostarczenia Organizatorowi zakupionej piłki lub uiszczenia wpłaty za zakup nowej piłki drużyna nie może kontynuować rozgrywek.

VIII

WZNOWIENIE GRY

a) Aut boczny należy wykonać nogą z linii bocznej lub zza linii bocznej, w bezpośrednim jej sąsiedztwie;

b) Zawodnik od momentu ustawienia piłki ma 5 sekund na wznowienie gry z autu bocznego, rzutu rożnego i rzutu wolnego;

c) Nieprawidłowe wykonanie wznowienia gry z autu bocznego i rzutu rożnego, po wskazaniu Sędziego, skutkuje przejęciem piłki przez drużynę przeciwną;

d) Nieprawidłowe wykonanie rzutu wolnego skutkuje powtórzeniem stałego fragmentu gry,
a jeżeli nosi ono znamiona niesportowego zachowania (gra na czas) skutkuje karą indywidualną dla wykonawcy;

d) Przepisowa odległość przeciwnika od piłki podczas jej wprowadzania do gry, rzutów wolnych, autów oraz rzutów rożnych wynosi 5 metrów;

e) Po aucie bramkowym bramkarz wznawia grę ręką z obrębu swojego pola karnego;

f) Ponadto obowiązują przepisy gry w piłkę nożną.

IX

WALKOWER

a) Walkower oznacza przyznanie 3 punktów drużynie przeciwnej oraz wynik 3:0;

b) Walkower przyznawany jest, gdy:

- drużyna do 5 minut od wyznaczonego terminu nie stawi się na mecz,

- drużyna będzie miała mniej niż 5 graczy przed pierwszym gwizdkiem,

- na boisku podczas meczu zostanie mniej niż 4 graczy – Sędzia przerywa mecz,

- w meczu zagra nieuprawiony zawodnik,

c) Jeżeli drużyna w momencie przerwania meczu przez Sędziego przegrywa więcej niż trzema bramkami to utrzymany zostaje wynik z boiska;

d) Drużyna ukarana pierwszym i drugim walkowerem zostaje ukarana karą finansową
w wysokości 50 zł. Do momentu wpłaty kary finansowej drużyna nie może kontynuować rozgrywek. Natomiast po ukaraniu trzecim walkowerem drużyna zostanie wydalona

z rozgrywek;

e) Jeżeli drużyna wycofa się w pierwszej rundzie wyniki zostają anulowane, natomiast jeżeli

drużyna wycofa się z rozgrywek po rozegraniu minimum 50 procent spotkań jej kolejni rywale wygrywać będą walkowerem;

X

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

a) Nie obowiązuje przepis o spalonym;

b) Ze względu na bezpieczeństwo zawodników biorących udział w rozgrywkach, nie mogą oni grać w okularach, biżuterii oraz innych przedmiotach mogących powodować narażenia na niebezpieczeństwo uszkodzenia ciała itp.

c) W przypadku jakiegokolwiek nieszczęśliwego wypadku, który spowodował utratę zdrowia własnego oraz innych odpowiedzialność prawna spada na sprawcę;

c) Wszyscy uczestnicy zobowiązani są zapoznać się z niniejszym regulaminem i przestrzegać go podczas rozgrywek;

d) Nieznajomość przepisów gry oraz regulaminu GRAM – Na Orliku nie zwalnia
od ponoszenia konsekwencji za ich nieprzestrzeganie;

e) Organizator nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne nieszczęśliwe wypadki w trakcie gry;

f) Organizator zastrzega sobie prawo do wykorzystania wizerunku zawodników grających
w lidze dla celów reklamowych i marketingowych;

g) Organizator oraz Sędzia mają prawo do sprawdzania i weryfikowania tożsamości zawodników przed meczem oraz po jego zakończeniu;

h) Dopuszczalnym obuwiem są buty halowe oraz tzw. „lanki” lub „śniegówki”. OBOWIĄZUJE CAŁKOWITY ZAKAZ GRANIA WE WKRĘTACH METALOWYCH;

i) Podczas trwania rozgrywek na terenie kompleksu sportowego Orlik obowiązuje całkowity zakaz palenia, spożywania napojów alkoholowych oraz używania środków odurzających;

j) Osoby pod wpływem alkoholu lub środków odurzających nie mogą przebywać na obiekcie

sportowym;

k) Za zakłócenie spokoju i porządku publicznego wywołane przez zawodników i osoby towarzyszące w czasie meczu, przed nim jak i po jego zakończeniu odpowiada drużyna. Organizator może nałożyć sankcje do wykluczenia drużyn z rozgrywek włącznie;

l) Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany oraz własnej interpretacji Regulaminu
i Przepisów Gminnych Rozgrywek Amatorów – Na Orliku o Puchar Wójta Gminy Oświęcim Alberta Bartosza w sezonie 2016/2017, a także do ostatecznej decyzji w kwestiach spornych, nietypowych, bądź nieuwzględnionych w/w Regulaminie oraz Przepisach.

Dyrektor Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji Gminy Oświęcim Animatorzy

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

Gminne Rozgrywki Amatorów – Na Orliku

O Puchar Wójta Gminy Oświęcim Alberta Bartosza

Sezon 2016/2017

Nazwa drużyny:

Lp.

Imię i nazwisko

PESEL

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

17.

18.

19

20.

Zawodnicy zgłoszeni do rozgrywek w kategorii seniorów prowadzonych przez PZPN

Imię i nazwisko

Klub

Podpis zawodnika

Podpis kapitana: ……………………………………………………………………

Numer tel.

Adres e-mail:

Uwaga. Podpisanie formularza zgłoszeniowego przez kapitana oznacza zapoznanie się z treścią regulaminu oraz jego akceptację przez drużynę.

Wyrażenie zgody przedstawiciela ustawowego

na udział w Gminnych Rozgrywkach Amatorów – Na Orliku o Puchar Wójta Gminy Oświęcim Alberta Bartosza, sezon 2016/2017

osoby niepełnoletniej

…………………………………………………

miejscowość i data

Ja niżej podpisana/y…………………………………………………………………………….

Imię i nazwisko przedstawiciela ustawowego osoby niepełnoletniej

jako przedstawiciel ustawowy niepełnoletniego………………………………………………...

wyrażam zgodę na jego udział w Gminnych Rozgrywkach Amatorów – Na Orliku o Puchar Wójta Gminy Oświęcim Alberta Bartosza, sezon 2016/2017 oraz na umieszczenie danych osobowych w bazie organizatora i przetwarzanie ich zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.

………………………………………………………

Podpis przedstawiciela osoby niepełnoletniej

PROTOKÓŁ MECZOWY

Gminne Rozgrywki Amatorów – Na Orliku

O Puchar Wójta Gminy Oświęcim Alberta Bartosza

Sezon 2016/2017

Data Mecz nr………………..

………………………………. ………………………………

Gospodarze Goście

Wynik (do przerwy)

Nr

Imię i nazwisko

Nr

Imię i nazwisko

Zdobywcy bramek:

Gospodarze

Goście

Żółte kartki

Gospodarze

Goście

Czerwone kartki

Gospodarze

Goście

Opis

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

Podpis

Kapitan Gospodarzy

Kapitan Gości

Sędzia

Komentarze

Dodaj komentarz
do góry więcej wersja klasyczna
Wiadomości (utwórz nową)
Brak nieprzeczytanych wiadomości